جرمن ترم | گروه آموزشی افروز جهانگیری

 مهندسی (عمران، شیمی،برق، مکانیک، طراحی سازه، ایمنی، الکترونیک و غیره)

متوسط حداقل درآمد ۶۴ هزار یورو. افزایش دانش و تجربه در رشته‌های مهندسی افزایش حقوق از ۱۳۸ تا ۱۶۸ هزار یورو خواهد بود. میزان میانگین درآمد رشته های مهندسی از مهمترین دلایلی است که افراد بسیاری را به سمت تحصیل در آلمان تشویق می‌کند برای بسیاری از موقعیت های شغلی رشته مهندسی داشتن مدرک لیسانس کفایت می کند.

 

مشاور (حسابداری، قانون مدیریتی، آموزش و … )

حقوق سالانه مشاوران از ۳۰ تا ۴۶ هزار یورو شروع می‌شود و با گذشت زمان و پیشرفت آنها در فعالیت‌های شغلی شان به ۲۲۰ تا ۳۷۰ هزار یورو سالانه خواهد رسید. داشتن حداقل یک مدرک لیسانس در زمینه‌های مرتبط مانند مدیریت کسب و کار، امور مالی و حسابداری الزامی است.

 

متخصص آی تی

سالانه به طور میانگین ۶۶ هزار یورو کسب می کنند که با افزایش دانش و تجربه آنها، حقوق سالانه آنها ۸۱ هزار یورو تخمین زده می‌شود. مدیریت فناوری اطلاعات (متخصصین آیتی) سالانه ۱۲۴ هزار یورو درآمد خواهد داشت. به طور کلی برای داشتن شغلی به عنوان متخصص آیتی داشتن یک مدرک لیسانس در زمینه های مرتبط با کامپیوتر سیستم های اطلاعاتی کفایت می کند.

 

حقوق

وکلا در شرکت های کوچک معمولاً ۴۰ هزار یورو سالانه درآمد خواهند داشت و این در حالتی است که درآمد سالانه وکلا در شرکت‌های متوسط به ۷۰ هزار یورو و در شرکت‌های بزرگ به ۸۰ هزار یورو افزایش خواهد داشت. برای وکیل شدن در آلمان ابتدا باید اجازه قانونی وکالت در آلمان را داشته باشید و در مجموعه‌ای از امتحانات وکالت شرکت کنید که این فرآیند ممکن است حداقل ۷ سال طول بکشد.

 

مسئول آزمایشگاه

مسئولین آزمایشگاه مسئولیت امنیت و کارآمدی یک آزمایشگاه، نظارت بر فعالیت های آزمایشگاه و دانشجویان پزشکی را دارند. میانگین درآمد این افراد سالانه ۱۲۳ هزار یورو می باشد. بیشتر کارفرمایان به دنبال استخدام مسئولان آزمایشگاه با مدرک لیسانس در رشته های زیرگروه پزشکی ،شیمی و مهندسی شیمی هستند. متقاضیان با تجربه کار در آزمایشگاه معمولاً ارجعیت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *