جرمن ترم | گروه آموزشی افروز جهانگیری

واژه نامه آلمانی به فارسی

مانند هر زبان دیگری برای یادگیری این زبان نیز ابتدا باید میزان قابل قبولی از لغات آن را بیاموزید. یکی از این کتاب های یادگیری زبان آلمانی واژه نامه منشن A1 است. این کتاب که با یک سیدی تلفظ لغات همراه است گزینه ای بسیار مناسب برای یادگیری صحیح معنای اصلاحات و نقاط مختلف زبان آلمانی محسوب می شود.

کتاب های مناسب سفر

چنانچه تصمیم دارید در مدت کوتاه توانایی های زبانی خود را تا حد قابل قبولی گسترش دهید تا بتوانید در هنگام مسافرت به کشور آلمان از پس کارهای خود بر بیاید کتاب های یادگیری زبان آلمانی که بر این مبنا طراحی شده‌اند برای شما مناسب خواهد بود کتاب آلمانی در سفر یکی از این کتاب هاست.

کتاب های مبتنی بر مکالمه

برای تقویت مکالمه از کتاب‌های استفاده کنیم که مکالمه محور تعریف شده اند. کتاب مکالمه زبان آلمانی A1 که از متد MENSCHEN استفاده می کند یکی از بهترین کتاب های این دسته است.

آلمانی را با رمان خواندن بیاموزید

خواندن مکرر کتاب های زبان، باعث ایجاد زدگی و خسته شدن می شود. بنابراین چرا به سراغ کتاب های داستانی که به زبان آلمانی نوشته یا ترجمه شده‌اند نرویم؟ نسخه آلمانی کتاب هری پاتر یک یکی از این کتاب‌ها است. این کتاب برای اشخاصی که بر روی زبان آلمانی تسلط نسبی دارند گزینه ای بسیار مناسب محسوب می شود. ضمنا چنانچه بر روی گرامر زبان آلمانی تسلط ندارید این دسته از کتاب‌های یادگیری زبان آلمانی می تواند به بهبود وضعیت و افزایش تسلط شما بر روی دستور زبان کمک شایانی کند البته اگر جزء افراد مبتدی هستید بهتر است به دنبال کتاب های ساده‌تری بگردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *