جرمن ترم | گروه آموزشی افروز جهانگیری

معرفی ۵ سریال به زبان آلمانی


 سریال Danni Lowinski

دنی آرایشگر است که مدرک وکالت خود را با شرکت در کلاس های شبانه می گیرد. او قصد دارد پس از فارغ التحصیلی به عنوان وکیل مشغول به کار شود. این سریال یکی از بهترین ها برای یادگیری زبان آلمانی هست.

سریال دارک

سریال‌ Dark بدون شک یکی از مهم ترین و قوی ترین سریال های سال های اخیر نه تنها در ژانر رمز آلود و علمی ،تخیلی بلکه در میان تمام محصولات تلویزیونی به شمار می رود. این سریال به قدری اطلاعات ریز و درشت در اختیار شما قرار می دهد که در لحظاتی از آن باید سریال را متوقف کنید و به تجزیه و تحلیل اتفاقاتی بپردازید که لحظاتی پیش شاهد آنها بودید.

Im Angesicht des Verbrechens درمقابل جرم

این یک سریال آلمانی ۱۰ قسمت درباره مافیای روسی در برلین است. یکی از بهترین سریال های آلمانی است. داستان این سریال درباره افسر پلیسی به اسم مورک گورسکی است. گورسکی یک شخصیت زجر کشیده است که با خاطره قتل برادرش که هنوز پرونده اش باز است دست و پنجه نرم می‌کند و ازدواج خواهرش با یک گانگستر روسی روحیه او را بیشتر به هم ریخته است. این سریال اکشن آلمانی است که برای زبان آموزان سطح بالا بسیار خوب است.

سریال صحنه جرم tatort

این سریال جویی اجتماعی سیاسی آلمان را منعکس می‌کند و مولد برخی از معروف‌ترین نمادهای فرهنگی آلمان مثل کارگاه شیمانسکی است. tatort  همچنین یکی از مفیدترین برنامه های تلویزیونی برای یادگیرندگان زبان آلمانی است چون هر قسمت لهجه‌ها و گویش‌های مختلف زبان آلمانی را برایتان معرفی می کند.

سریال Babylon Berlin بابیلون برلین

معرفی ۵ سریال به زبان آلمانی

بابیلون برلین یک سریال جنایی آلمانی است که داستان آن در فاصله بین دو جنگ جهانی در برلین سال ۱۹۲۹ اتفاق می افتد. شخصیت اصلی داستان کارگاه گرئون رات که از کلن به برلین آمده تا یک پرونده باج‌گیری که مربوط به انتخابات شهرداری می‌شود را پیگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *