جرمن ترم | گروه آموزشی افروز جهانگیری

آموزشگاه زبان آلمانی در تهران

زبان آلمانی

آلمانی، زبان رسمی کشورهای آلمان، اتریش و یکی از زبان های رسمی سوئیس است و در مجموع، زبان مادری بیش از 90 میلیون فرد در دنیا می باشد؛ بنابراین در میان یکی از زبان‌ها با بیشترین تعداد زبان مادری در سراسر جهان قرار می‌گیرد. آلمانی به طور گسترده به عنوان یک زبان خارجی مورد مطالعه قرار می گیرد و یکی از اصلی ترین زبان های فرهنگی جهان غرب است. اگر شما هم به هر دلیلی اعم از مهاجرت، کار، تحصیل، علاقه و… به دنبال یک آموزشگاه زبان آلمانی در تهران با گروهی مجرب از اساتید در فضایی عالی هستید، می توانید در کلاس های آنلاین و حضوری ما در موسسه آموزش زبان آلمانی جرمن ترم شرکت کنید.

چرا زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

آموزشگاه زبان آلمانی در تهران

آیا یادگیری زبان آلمانی سخت است؟ باید پاسخ دهیم که نه، یادگیری هر زبان جدیدی نیازمند زمان و تعهد است که در مورد زبان آلمانی هم صدق می کند و داشتن انگیزه کافی و تلاش زیاد برای رسیدن به هدف، تنها چیزی است که لازم است. اگر در مورد اینکه از کجا شروع کنید سردرگم هستید، ما نکاتی را در این مقاله گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند زبان آلمانی را خیلی سریع یاد بگیرید. ما در موسسه جرمن ترم به عنوان برترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران و آلمان، زبان آلمانی را از پایه با بهترین اساتید به شما آموزش می دهیم.

دلایل مراجعه به آموزشگاه زبان آلمانی در تهران

عمده ترین دلایل افراد در زمان مراجعه به آموزشگاه زبان آلمانی در تهران، مهاجرت، تحصیل و کار در کشورهای آلمانی زبان است، اما دلایل زیاد دیگری نیز وجود دارد که چرا باید این زبان را یاد بگیرید که در ادامه به 15 مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  • آلمان دومین صادرکننده بزرگ جهان است؛
  • اقتصاد آلمان در اروپا رتبه اول و در جهان رتبه چهارم را دارد؛
  • آلمان میزبان شرکت های بین المللی متعددی است؛
  • آلمان بیشترین تعداد زبان مادری را در اتحادیه اروپا دارد (به مراتب بیشتر از انگلیسی، اسپانیایی یا فرانسوی)؛
  • آلمانی یکی از ده زبان رایج در جهان است؛
  • در صورت سفر به این کشور، همه آلمانی ها نمی توانند انگلیسی صحبت کنند؛
  • بسیاری از برندگان جایزه نوبل در دانشگاه های آلمان آموزش دیده اند؛
  • آلمانی ها در مهندسی پیشروان جهان هستند؛
  • آلمانی و انگلیسی شبیه هم هستند زیرا این دو زبان یک پیشینه مشترک دارند؛
  • آلمانی زبان گوته، نیچه، کافکا، مان و برشت است و همچنین موتزارت، باخ، بتهوون و شوبرت نیز آلمانی صحبت کردند و نوشتند، همان طور که فروید، انیشتین، هایزنبرگ، کانت و هگل؛
  • آلمانی دومین زبان علمی پرکاربرد در جهان است؛
  • 18 درصد از کتاب‌های جهان به زبان آلمانی منتشر می‌شوند و تعداد نسبتاً کمی از این کتاب‌ها در ترجمه انگلیسی منتشر شده‌اند؛
  • آلمانی دروازه ای برای آموزش عالی در سطح جهانی است؛
  • بسیاری از مهم ترین آثار جهان غرب در زمینه فلسفه، ادبیات، موسیقی، تاریخ هنر، الهیات، روانشناسی، شیمی، فیزیک، مهندسی و پزشکی به زبان آلمانی نوشته شده و همچنان به آلمانی تولید می شوند.

سرعت بخشیدن به یادگیری زبان آلمانی

یادگیری در آموزشگاه زبان آلمانی در تهران چقدر طول می کشد؟

یادگیری زبان آلمانی می تواند کمی دشوار باشد، به خصوص اگر بومی زبانی باشید که به خانواده زبان های هند و اروپایی تعلق ندارد، اما مهم نیست که زبان مادری شما چیست و حتی اگر زبان آلمانی در ابتدا برای شما دشوار به نظر برسد، ناامید نشوید.

اگر می خواهید بدانید که آیا میانبر یا راه‌های خاصی برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد، ما در این راهنما به چند مورد اشاره کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند هنگام تحصیل در آموزشگاه زبان آلمانی در تهران سریع‌تر پیشرفت کنید. هیچ دوره زمانی مشخصی وجود ندارد که تضمین کند شما در یادگیری زبان آلمانی موفق خواهید شد، اما آنچه که از همه مهم تر است ثبات است. قرار نیست یک روز صبح از خواب بیدار شوید و متوجه شوید که آلمانی روان صحبت می کنید.

اگر هر روز فقط یک قدم بردارید، خواهید دید که نتایج سریع تر از انتظار شما اتفاق می‌افتد. یادگیری یک زبان جدید بسته به عوامل زیادی مانند تجربه قبلی و مواجهه با زبان، انعطاف پذیری شما، میزان کاری که برای فرآیند یادگیری انجام می دهید، انگیزه و غیره ممکن است زمان متفاوتی را ببرد، اما اگر حداقل سه تا شش ماه به صورت روزانه تمرین کنید، احتمالاً می توانید مکالمه روزانه و انجام کارهایی مانند ورود به یک کافه و سفارش دادن به آلمانی را انجام دهید. اگر می خواهید زبان آلمانی را روان صحبت کنید، احتمالاً به چند سال تحصیل و تمرین در یک آموزشگاه زبان آلمانی در تهران نیاز دارد، اما ما فقط به دنبال شروع کار هستیم.

چگونه زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

در اینجا نحوه یادگیری سریع و آسان زبان آلمانی آمده است:

  1. یک دلیل قوی پیدا کنید که انگیزه شما را حفظ کند.
  2. تمام اصول زبان آلمانی را بیاموزید.
  3. با یادگیری زبان عامیانه، کلمات خنده دار و اصطلاحات، آموزش را برای خود جذاب نگه دارید.
  4. روزانه تمرین کنید و در صورت امکان، با یک فردی که زبان مادری او آلمانی است، صحبت کنید.
  5. به یک آموزشگاه زبان آلمانی در تهران مراجعه کنید و تحت نظر یک استاد خوب و باتجربه یادگیری زبان را شروع کنید.

همه چیز در مورد تسلط بر اصول اولیه است؛ بنابراین اگر می‌خواهید بدانید چگونه زبان آلمانی را یاد بگیرید و کاملاً مبتدی هستید، توصیه می‌کنیم با حروف الفبا شروع کنید. زبان آلمانی درست مانند انگلیسی 26 حرف دارد و چند حرف با تلفظ مخصوص هستند که در انگلیسی وجود ندارد: ä،ö،ü و β، اما شما این حروف را در الفبا پیدا نخواهید کرد. تلفظ صحیح آن ها را تمرین کنید؛ زیرا این به شما کمک می کند تا لهجه خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

اشتراک گذاری