جرمن ترم | گروه آموزشی افروز جهانگیری

فیلم های کمک آموزشی برای آموزش زبان آلمانی اهداف مختلفی همچون مهاجرت کاری، ملاقات خانواده، تجارت، تحصیل و… وجود دارد. صرف نظر از این موضوع که شما به چه علتی می‌خواهید زبان آلمانی را یاد بگیرید، شیوه یادگیری و لذت بردن از مسیر آموزش از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این حقیقت بر کسی پوشیده نیست که شرکت در کلاس خصوصی زبان آلمانی چه تاثیر شگرفی در یادگیری شما خواهد داشت اما در کنار آن می‌توانید از برخی روش ها برای تقویت زبان آلمانی خود استفاده کنید. برای نمونه مشاهده فیلم های کمک آموزشی آلمانی می‌تواند تاثیر شگرفی در یادگیری این زبان داشته باشد، زیرا زبان آموز می‌تواند علاوه بر یادگیری کلمات و عبارت های جدید، بر طرز بیان جملات و لهجه ها نیز تمرکز کند.

دانلود فیلم های کمک آموزشی آلمانی:

یکی از بهترین روش های یادگیری زبان آلمانی، تماشای فیلم است. با دیدن فیلم موقعیت ها و شرایط مختلف را مشاهده می‌کنید و می‌توانید خیلی ساده دایره لغات خود را گسترش دهید و اصطلاحات و عبارات کاربردی بسیاری را یاد بگیرید. با تکرار دیالوگ‌های آلمانی می‌توانید اصطلاحات را بیاموزید و هنگامی که در شرایط مشابه قرار گرفتید از آن‌ها استفاده کنید؛ این چنین، به تقویت مهارت اسپیکینگ خود خواهید پرداخت. با گوش کردن به نوع حرف زدن بازیگران فیلم و لهجه آن‌ها، رفته رفته سطح مهارت شنیداری شما نیز ارتقا پیدا می‌کند.
دیدن فیلم بهترین روش برای آشنایی با فرهنگ کشورهای مختلف است. تماشای فیلم های آلمانی شما را با سبک زندگی مردمان این کشور آشنا کرده و رفته رفته به فرهنگ و زبان آلمانی نزدیک خواهید شد. با انتخاب یک فیلم جذاب می‌توانید علاوه بر سرگرم شدن، مهارت های بی‌شماری را یاد بگیرید.

علاوه بر آن اگر قصد شرکت در یکی از آزمون‌های بین‌المللی زبان آلمانی را دارید، بهتر است تماشای فیلم برای تقویت زبان آلمانی را جزئی از برنامه روتین مطالعاتی خود قرار دهید. لازم نیست هر روز یک فیلم کامل ببینید. می‌توانید فیلم‌ها را به بخش‌های کوتاه (مثلاً 15 دقیقه‌ای) تقسیم کنید، و هر روز یک بخش را با دقت ببینید. بهترین کار این است که هر روز زمانی را به این کار اختصاص دهید. حتی اگر این زمان کوتاه باشد.

انواع فیلم های کمک آموزشی آلمانی :

دانلود فیلم های کوتاه کتاب های MENSCHEN  (MEDIENPAKET) مقاطع A1 تا B1 به صورت یکجا (حدود 580 مگابایت)

کلیپ های کوتاه بسیار دیدنی برای سطوح B1 و بالاتر در باره 60 سال گذشته آلمان. 

دانلود 30 کلیپ کمک آموزشی مقطع A1: Deutsch mit Socke

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *