صفحه اصلی – جرمن ترم | گروه آموزشی افروز جهانگیری

منابع معتبر برای یادگیری زبان آلمانی

منابع معتبر برای یادگیری زبان آلمانی

آلمانی زبانی زیبا، مهم و چالش برانگیز است، اما اگر بخواهید آن را به روشی کارآمد و هوشمندانه یاد بگیرید، قطعاً داشتن منابع معتبر برای یادگیری زبان آلمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از مردم فکر می کنند که زمان، پول یا حوصله لازم برای یادگیری زبان دوم را ندارند (به خصوص یک زبان گرامری چالش برانگیز مانند آلمانی)، اما راه های زیادی برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه و رسیدن به تسلط سریع وجود دارد!

منابع معتبر برای یادگیری زبان آلمانی

با یادگیری زبان آلمانی از طریق استفاده هوشمندانه از منابع آنلاین، به جای پرداخت هزینه برای دوره‌های آموزشی در کالج یا آموزشگاه زبان، می توانید در هزینه های خود صرفه‌جویی کنید و همچنین روشی را در پیش بگیرید که برای شما بهترین بازدهی را دارد. یکی از بزرگ ترین اشکالات برنامه های مطالعه زبان در مدارس این است که همه دانش آموزان باید با یک روش به یادگیری زبان بپردازند که این مشکل در مطالعه آنلاین وجود ندارد و فرد می تواند بهترین روش را برای خود انتخاب کند. در مقابل، این روش ضعف هایی نیز دارد، به طور مثال شما تنها هستید و نمی توانید با کسی آلمانی صحبت کنید، پس پیشرفت شما در صحبت کردن به زبان جدید کند خواهد بود.

در ادامه برخی از منابع معتبر برای یادگیری زبان آلمانی فهرست شده است و به ترتیب خاصی چیده نشده اند، بنابراین مطمئن شوید که همه آنها را بررسی کرده و پیدا کنید که کدام یک برای شما مناسب تر است.

·        HelloTalk

HelloTalkHelloTalk یکی دیگر از منابع معتبر برای یادگیری زبان آلمانی است که در واقع یک برنامه فوق العاده برای پیدا کردن شریک زبان می باشد و جهان را به معنای واقعی کلمه در کف دست شما قرار می دهد! در عرض چند دقیقه، می‌توانید با فردی که زبان مادری او آلمانی است صحبت کنید تا او آلمانی شما را تصحیح و به شما کمک کند و حتی دوستتان شود! ایجاد خاطرات واقعی و مرتبط نیمی از راه در هنگام یادگیری زبان است، پس چرا با پیدا کردن یک دوست آلمانی جدید شروع نکنید؟ تنها بهای لازم این است که دانش زبان مادری خود را با افرادی که با آن ها روبرو می شوید به اشتراک بگذارید.

·        GermanPod101

اگر مدتی است که آلمانی یاد می‌گیرید، احتمالاً قبلاً با پادکست‌های روزانه معروف GermanPod101 یا ویدیوهای YouTube برخورد کرده‌اید که یکی دیگر از منابع معتبر برای یادگیری زبان آلمانی است. شما می توانید در حین شستن ظروف، پختن غذا یا رانندگی به سمت محل کار، هدفون خود را وصل کنید و یک درس صوتی یا تصویری از بیش از 1400 درس موجود در GermanPod101  پخش کنید.

GermanPod101 بهترین محتوای یادگیری زبان آلمانی را در اینترنت به اشتراک می گذارد که در آنجا می توانید انواع دروس با موضوعات فرهنگی، سرگرم کننده و اطلاعاتی را بیابید و به این منبع یادگیری به‌روز، سرگرم‌کننده، قابل درک و رایگان دسترسی پیدا کنید.

·        Deutsch-Lernen

اگر شما نیز ساعت‌های زیادی را برای یافتن یک سایت مفید آلمانی صرف کرده‌اید، می‌دانید که پیدا کردن سایتی که در آن مطالب آموزشی خوبی دارد، چقدر حس خوبی دارد. Deutsch-Lernen قطعا یکی از آن است؛ زیرا مطالبی دارد که برای یادگیری و کاوش در زبان آلمانی مفید است. شما در این سایت به دوره های مبتدی و پیشرفته رایگان و همچنین به آزمون هایی که سطح آلمانی شما را ارزیابی می کند دسترسی خواهید داشت و مهم نیست که مبتدی، متوسط ​​یا پیشرفته هستید! هر درس دارای تمرینات مفیدی برای زبان آموزان در تمام سطوح است که به شما کمک می کند تا مطالعات آلمانی خود را به سطح بعدی سوق دهید.

·        FluentU

FluentU یکی دیگر از منابع معتبر برای یادگیری زبان آلمانی است و احتمالاً بهترین چیزی است که می‌توانید به وسیله آن و بدون ترک کاناپه به آلمان سفر کنید. در FluentU، مجموعه‌ای از محتواهای معتبر و خوب انتخاب شده را خواهید یافت که هر آنچه را که برای پیشرفت به سطح بعدی نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. مجموعه عظیمی از ویدئوها، ویس ها و سایر مطالب آموزشی به هزاران زبان مختلف وجود دارد، بنابراین مکان مناسبی برای رفتن و شروع سریع سفر یادگیری زبان آلمانی شما است!

·         Babbel

Babbelبا استفاده از مکالمات تعاملی با ربات مکالمه، می توانید به راحتی هر مطلب جدیدی را یاد بگیرید و تمرین کنید. Babbel تمام کارهای سخت را برای شما انجام می دهد، بنابراین می توانید از فرصت استراحت ناهار خود برای یادگیری آلمانی بدون نیاز به نگاه کردن به کتاب های درسی و تمرین های گرامر خسته کننده استفاده کنید. شما می توانید یادگیری زبان آلمانی را همانطور که در واقع صحبت می شود شروع کنید.

·         italki

هر زمان که مردم به من می گویند که نمی توانند زبانی را یاد بگیرند زیرا کسی را نمی شناسند که با او صحبت کنند، من همیشه در مورد italki به آن ها می گویم که یکی دیگر از منابع معتبر برای یادگیری زبان آلمانی است. شما در این وب سایت می توانید معلمان زبانی را استخدام کنید که از طریق اینترنت با شما ارتباط برقرار کنند و زبان مادری خود را به شما آموزش دهند. صدها گزینه برای معلمان آلمانی در سایت وجود دارد که اکثر آن ها یک درس آزمایشی با تخفیف ارائه می دهند تا بتوانید قبل از تصمیم گیری در مورد معلم خود، تجربه کسب کنید.

اگر می‌خواهید از پرداخت هزینه برای ارتباط با یک معلم رسمی اجتناب کنید، می‌توانید یک شریک زبان پیدا کنید و از سیستم پیام‌رسان italki برای تمرین با یکدیگر استفاده کنید و از طریق اسکایپ وصل شوید تا توانایی صحبت کردن خود را تقویت کنید؛ با italki هرگز لازم نیست نگران پیدا کردن کسی برای صحبت به زبان آلمانی باشید.

·        Deutsche Welle

Deutsche Welle که یک شبکه پخش عمومی در آلمان است، یک دوره زبان آلمانی ساخته است که به صورت کاملا رایگان در وب سایت آن ها موجود است و برای افراد در هر سطحی که به دنبال دیدگاهی متفاوت در یادگیری زبان آلمانی هستند مناسب است. با انتخاب سطح خود در پیوند بالا، می توانید مطالبی را دریافت کنید که برای سطح شما طراحی شده است و به شما کمک می کند نکاتی در زبان آلمانی که به احتمال زیاد با آن ها مشکل دارید را هدف قرار دهید. چه راهی بهتر از یک منبع خبری معتبر آلمانی برای شروع یادگیری زبان؟

زبان آلمانی هم از نظر فرهنگی و هم از نظر زبانی غنی است و برای کسانی که آن را مطالعه می کنند یک چالش واقعا جالب است. با استفاده از مواردی که در بالا به عنوان منابع معتبر برای یادگیری زبان آلمانی گفته شد، می توانید به تسلط کامل دست پیدا کنید، اما بخشی از لذت یادگیری یک زبان، تجربه فرهنگی است که با آن همراه است. بنابراین در صورت امکان با آلمانی زبان ها از نزدیک معاشرت کنید و وب سایت های بیشتری پیدا کنید و به خود فرصتی بدهید که از نظر زبانی و فرهنگی رشد کنید.

اشتراک گذاری