جرمن ترم | گروه آموزشی افروز جهانگیری

آموزش زبان آلمانی صفر تا صد

زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی صفر تا صد

زبان آلمانی یکی از قانونمند ترین زبان های دنیا هست که به سخت بودن مشهور است اما اگر این زبان به شیوه ای درست توسط استاد تدریس شود ساده و شیرین میشود.تجربه نشان داده که زبان آموزانی که در رشته های فنی و یا ریاضیات تحصیل کرده اند به این زبان خیلی زود علاقمند میشوند و حتی آن را شیرین تر وملموس تر از زبان انگلیسی میدانند.

در اروپا 95 میلیون نفر به زبان آلمانی صحبت میکنند و خیلی از اروپایی ها زبان آلمانی به عنوان زبان دوم می دانند.

کشور های آلمانی زبان

آلمان

اتریش،سوئیس،لوگزامبورگ،قسمتی از ایتالیا لیختن اشتاین،قسمتی از بلژیک ودر خارج از اتحادیه اروپا حدود105 میلیون نفر به زبان آلمانی صحبت میکنند.

زبان آلمانی جزو زبان های رسمی اتحادیه اروپا است و در پنج کشور اروپایی آلمان،اتریش،ایتالیا،بلژیک ولوگزامبورگ زبان رسمی شناخته میشود.

54% منطقه اروپایی

بیش از نصف اروپا به زبان آلمانی صحبت میکنند و شهروندان اروپایی زبان آلمانی یاد میگیرند که باعث میشود بتواند در بازار کاربیشتری فعالیت کنند که مربوط میشود به ارتباط با شرکای تجاری و سفر های تجاری و همچنین امکان اینکه بتواند در بازار قوی اقتصادی آلمان پیشنهادهای شغلی دریافت کنند و شانس پیشرفت های شغلی خود را افزایش دهند.

 اگرچه در خیلی از شرکت ها به زبان انگلیسی میتوانند کار کنند ولی برای اقامت در آلمان و زندگی شخصی احتیاج به زبان آلمانی به شدت احساس میشود.

در آسیا مخصوصا چین یادگیری زبان آلمانی به شدت روبه افزایش است.

اشتراک گذاری